دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دانشگاه شهید چمران اهواز در 25 رشته عضو هیات علمی می پذیرد
 
رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در فراخوان نخست (اردیبهشت ماه امسال) در 13 رشته و در فراخوان دوم (آبان ماه امسال) در 12 رشته عضو هیات علمی می پذیرد.
دانشگاه شهید چمران اهواز در 25 رشته عضو هیات علمی می پذیرد دكتر سیدابراهیم موسوی قهفرخی در گفت وگو با ایسنا اظهار كرد: دانشگاه برای جذب هیات علمی در 43 رشته اعلام نیاز كرده است كه درخواست های لازم به دفتر جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است و این دفتر با جذب در 25 رشته در دو فراخوان موافقت كرده است.

وی افزود: فرآیند جذب هیات علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز بر این اساس است كه پیش از اعلام فراخوان ها نیاز دانشكده ها بررسی می شود و پس از اولویت بندی در دفتر جذب مركز و بررسی در گروه های مختلف با همكاری معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی موردبررسی قرار می گیرد.

رئیس دبیرخانه ی هیات اجرایی جذب دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان كرد: پس از اولویت بندی های لازم و براساس تاریخ اعلام شده درخواست ها به دفتر جذب ارسال می شود و پس آن سهمیه جذب هر دانشگاه اعلام می شود. اگر درخواست جذب دانشگاه از سهمیه در نظر گرفته شده بیشتر باشد بار دیگر اولویت های اساسی با هماهنگی دانشكده ها به مركز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می شود.

موسوی قهفرخی، ادامه داد: دفتر جذب وزارت عتف در دو بازه ی زمانی اردیبهشت ماه و آبان ماه فراخوان جذب را منتشر می كند و با اتمام نام نویسی، اسامی به دبیرخانه جذب دانشگاه ها ارسال می شود. پس از تكمیل پرونده ها، حداقل سه برابر ظرفیت اعلام شده به كارگروه علمی و عمومی دانشگاه معرفی و نتایج در هیات اجرایی جذب دانشگاه آماده و به دفتر جذب وزارت علوم اعلام می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۳:۲۲ - ۰۶/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۲۰۳