دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز
 
رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از تمدید مهلت نام نویسی پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 1403 این دانشگاه خبر داد.
تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون و استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه در بهمن ماه اظهار کرد: پیرو تقاضای مکرر دانشجویان، مهلت نام نویسی الکترونیکی متقاضیان برای پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شهید چمران اهواز تا روز سه شنبه مورخ 22 اسفندماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه این مهلت مجددا تمدید نخواهد شد، افزود: متقاضیان می توانند برای اطلاع از مدارک و شرایط فراخوان ها به آدرس www.derakhshan.scu.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد 40 درصد ظرفیت پذیرش روزانه به صورت بدون آزمون و از طریق استعدادهای درخشان انجام می شود و در دوره دکتری تخصصی نیز براساس ظرفیتی که گروه های آموزشی اعلام می کنند و با توجه به ظرفیت سالانه تا 20 درصد می توان به این شیوه دانشجو پذیرفت.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۵۷ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۲   بازدید: ۳۰
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز  بسیج نیوز
تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز  خبرگزاری صدا و سیما
تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون دکتری دانشگاه اهواز  خوزنا