دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی برگزار می شود
 
کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی برگزار می شود دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی 8 اسفندماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و با حضور مدیران صنایع، شرکت های فناور، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان در سالن همایش دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می شود. 

این کنفرانس قرار بود روز 2 اسفندماه برگزار شود اما در نهایت سه شنبه 8 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در این دوره کنفرانس دو نشست تخصصی با عنوان «آینده پژوهشی هوش مصنوعی» و «هوش مصنوعی صنعتی» با حضور مدیران کل، مدیران تحقیق و توسعه و اساتید مرتبط و دو کارگاه «تداوم کسب و کار با کمک هوش مصنوعی» و «هوشمندسازی در صنایع» برگزار می شود. 

در این کنفرانس نمایشگاه جانبی با حضور صنایع و شرکت های دانش بنیان و نشست های تخصصی با حضور خوشه فناوری اطلاعات خوزستان و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان خوزستان با مشارکت دانشجویان و علاقه مندان برگزار می شود. 

کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی برگزار می شود

در این دوره کنفرانس 122 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال و پس از داوری و تایید کمیته علمی، 50 مقاله پذیرش شد که در روز برگزاری کنفرانس در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

محورهای همایش:

- محورهای ویژه: متاورس، ارزهای دیجیتال و اقتصاد دیجیتال، شبکه های اجتماعی

- محورهای عمومی: سیستم ها و فناوری اطلاعات، سیستم های توزیعی و شبکه، مهندسی نرم افزار، سیستم های سایبری فیزیکی و اینترنت اشیا، الگوریتم و نظریه محاسبات، پردازش سیگنال، معماری کامپیوتر، سیستم های دیجیتال، سیستم های هوشمند و رایانش نرم، شبکه های پیچیده و اجتماعی، کلان داده و رایانش ابری، رایانش امن، بیوانفورماتیک، مخابرات

- محورهای کاربرد هوش مصنوعی: روانشناسی شناختی، هوش مصنوعی و مدلسازی شناختی، نقشه برداری و تصویربرداری مغز، فناوری های واسط مغز و رایانه.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر:
آنا
   تاریخ: ۱۰:۲۸ - ۰۵/۱۲/۱۴۰۲   بازدید: ۳۲
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
برگزاری کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی در اهواز  بسیج نیوز
برگزاری کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد های هوش مصنوعی در اهواز  خبرگزاری صدا و سیما