دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین راهبرد برای پیشرفت و سرآمدی، حضور حداکثری در انتخابات است
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بهترین راهبرد برای بی اثر کردن تحریم ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار، حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رأی هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می شود.
بهترین راهبرد برای پیشرفت و سرآمدی، حضور حداکثری در انتخابات است دکتر علی محمد آخوندعلی اظهار کرد: دانشگاه ها همواره به سبب رسالتی که در جایگاه مسئولیت اجتماعی دارند نقشی بی بدیل در آگاهی بخشی نسبت به رویدادها در عرصه حکمرانی و تضمین کننده مشارکت مردم و حضور آگاهانه جامعه ایفا می کنند و این نقش بسیار تعیین کننده و اثرگذار بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی جمهوریت و مردم سالاری دینی برای کارآمدی بهتر ساختار حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از استحکام پایه و اساس مردمی نظام و نمادی از تاثیر مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت است.

آخوندعلی گفت: تحقیقا اقتدار امروز کشور در بسیاری از عرصه ها محصول تلاش همه دلسوزان و نخبگان و مرهون حضور مردم و مقاومت خستگی ناپذیر آن ها در همه صحنه ها علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی است اگرچه بخش اعظم آن در اثر تحریم و نگاه تنگ نظرانه دشمنان به پیشرفت و اقتدار ایران است. بهترین راهبرد برای بی اثر کردن تحریم ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار، حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رای هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می شود.

وی بیان کرد: مردم آگاه، انقلابی و ولایت مدار خوزستان با تنوع اقوام و فرهنگ ها در دوستی و مهر ورزیدن به سرزمینی که مهد تمدن، فرهنگ، ادب و دروازه تشیع بوده است همواره بر مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات وحدت نظر داشته اند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: حال که در آستانه برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم با تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای حضور پررنگ مردم در انتخابات و تحقق انتخاباتی پرشور با محوریت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت از سوی معظم له، انتظار آن است که همه دلسوزان نظام با مشارکت آگاهانه و حداکثری خود با انتخاب گزینه های مومن، متعهد، کارآمد، خدوم، متخصص و دلسوز در رفع مشکلات و چالش های موجود و تحقق انتخاباتی پرشور همت گمارند.

وی افزود: تقارن کنگره ملی بزرگداشت 24 هزار شهید استان خوزستان با انتخابات در اسفندماه، پیامی آشکار و روشن از سوی شهدا برای مشارکت حداکثری آحاد مردم خوزستان و ادای دین به آن ها است.

آخوندعلی با دعوت از دانشگاهیان و مردم خوزستان برای مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از همه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه های استان خوزستان و همه اقشار مردم صمیمانه می خواهم برای پاسداشت خون شهدا، و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری با حضور خود در 11 اسفندماه پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق و امید بدخواهان را به یاس و ناامیدی بدل کنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۷:۳۷ - ۰۷/۱۲/۱۴۰۲   بازدید: ۲۹