دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه شهید چمران برای مشارکت دانشگاهیان و مردم خوزستان در انتخابات
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی از دانشگاهیان و مردم خوزستان برای مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
پیام رئیس دانشگاه شهید چمران برای مشارکت دانشگاهیان و مردم خوزستان در انتخابات به گزارش ایسنا، در پیام دکتر علی محمد آخوندعلی، آمده است:

دانشگاه ها همواره به سبب رسالتی که در جایگاه مسئولیت اجتماعی دارند نقشی بی بدیل در آگاهی بخشی نسبت به رویدادها در عرصه حکمرانی و تضمین کننده مشارکت مردم و حضور آگاهانه جامعه ایفا می نمایند و این نقش بسیار تعیین کننده و اثرگذار بوده است.

انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی جمهوریت و مردم سالاری دینی برای کارآمدی بهتر ساختار حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از استحکام پایه و اساس مردمی نظام و نمادی از تأثیر مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت است.

تحقیقاً اقتدار امروز کشور در بسیاری از عرصه ها محصول تلاش همه دلسوزان و نخبگان و مرهون حضور مردم و مقاومت خستگی ناپذیر آنها در همة صحنه ها علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی است اگرچه بخش اعظم آن در اثر تحریم و نگاه تنگ نظرانه دشمنان به پیشرفت و اقتدار ایران می باشد. بهترین راهبرد برای بی اثر ساختن تحریم ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رأی هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می شود.

مردم آگاه، انقلابی و ولایت مدار خوزستان با تنوع اقوام و فرهنگ ها در دوستی و مهرورزیدن به سرزمینی که مهد تمدن، فرهنگ، ادب و دروازه تشیع بوده است همواره بر مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات وحدت نظر داشته اند.

حال که در آستانه برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم با تأکید رهبر فرزانه انقلاب برای حضور پررنگ مردم در انتخابات و تحقق انتخاباتی پرشور با محوریت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت از سوی معظم له، انتظار آن است که همه دلسوزان نظام با مشارکت آگاهانه و حداکثری خود با انتخاب گزینه های مؤمن، متعهد، کارآمد، خدوم، متخصص و دلسوز در رفع مشکلات و چالش های موجود و تحقق انتخاباتی پرشور همت گمارند.

تقارن کنگره ملی بزرگداشت 24000 شهید استان خوزستان با انتخابات در اسفندماه، پیامی آشکار و روشن از سوی شهدا برای مشارکت حداکثری آحاد مردم خوزستان و ادای دین به آنهاست.

اینجانب از همه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه های استان خوزستان و همه اقشار مردم صمیمانه می خواهم جهت پاسداشت خون شهدا، و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری با حضور خود در 11 اسفندماه در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر خلق و امید بدخواهان را به یاس و ناامیدی بدل سازند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۲۳:۳۳ - ۱۰/۱۲/۱۴۰۲   بازدید: ۲۹