دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویکرد دانشگاه شهید چمران اهواز حرکت به سمت فناوری است / افزایش اعتبارات 20 درصدی دانشگاه شهید چمران اهواز
 
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ، از افزایش اعتبارات 20 درصدی این دانشگاه خبر داد . به گزارش خبرنگار نبض شهر ، علی محمد آخوندعلی در نشست خبری که امروز (21 بهمن ماه) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور تشریح دستاوردها برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و (...) ...
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ، از افزایش اعتبارات 20 درصدی این دانشگاه خبر داد . به گزارش خبرنگار نبض شهر ، علی محمد آخوندعلی در نشست خبری که امروز (21 بهمن ماه) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور تشریح دستاوردها برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و (...)

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ، از افزایش اعتبارات 20 درصدی این دانشگاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار نبض شهر ، علی محمد آخوندعلی در نشست خبری که امروز (21 بهمن ماه) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور تشریح دستاوردها برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و اعیاد شعبانیه اظهار کرد : از طریق کمیسیون تلفیق مجلس و سازمان برنامه و بودجه 75 میلیارد تومان به اعتبارات پایه امسال دانشگاه اضافه کردیم و با این کار توانستیم 50 تا 60 درصد بدهی ها را تعدیل کنیم.

آخوند علی ،  به پرداخت 80 درصدی اعتبارات دانشگاه برای حقوق پرسنل اشاره کرد و گفت : استاندارد تعداد کارکنان نسبت به استادان باید 0.3 باشد این در حالی است که این رقم در دانشگاه شهید چمران اهواز شش برابر است.

این مقام مسئول بیان کرد : در زمانی که مدیریت دانشگاه را تحویل گرفتیم  150 میلیارد تومان بدهی داشت و از نظر زیرساخت خوابگاه ها ی فرسوده داشت ولی سریعات اقدامات برای آماده سازی دانشگاه انجام شد و آموزش از مجازی به حضوری تغییر یافت .

وی رویکرد دانشگاه شهید چمران را حرکت به سمت فناوری خواند و خاطر نشان کرد : دراین راستا پردیس علم وفناوری نیز در برنامه قرار گرفت که زیر ساخت های آن مهیا شده و بارراه اندازی آن می توان تحولی در زیرساخت های فناوری منطقه ایجاد کرد که این مهم می تواند جایگاه  نخست پارک علم و فناوری را بگیرد .

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه این نشست خبری از تشکیل کنسول گری دانشجویان خارجی در این دانشگاه خبر داد و گفت :  پایه های دیپلماسی علمی را نیز با 10 کشور خارجی ایجاد شده و در آینده نزدیک بین بسیاری از کشورهای خارجی تبادل دانشجو و کرسی های زبان فارسی خواهیم داشت.

وی افزود: با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز جلساتی داشتیم و در حال حاضر دانشگاه شهید چمران اهواز به پاتوق ارتباط با کشورهای عربی تبدیل شده است.
منبع خبر:
نبض شهر
   تاریخ: ۱۸:۱۳ - ۲۱/۱۱/۱۴۰۲   بازدید: ۴۹