دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویداد ایده محور کشاورزی دانش بنیان برگزار می شود
 
رویداد ایده محور کشاورزی دانش بنیان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
رویداد ایده محور کشاورزی دانش بنیان برگزار می شود پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز ذیل رویداد فرجه، رویداد ایده محور کشاورزی دانش بنیان را برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، محورهای رویداد شامل زراعت، اصلاح نباتات و گیاه پزشکی دانش بنیان، تولید دانش بنیان نیشکر و صنایع جانبی، تولید دانش بنیان خرما، جنگل، مرتع، بیابان و آبخیزداری دانش بنیان، آب، خاک و محیط زیست دانش بنیان، مکانیزاسیون و بیوتکنولوژی دانش بنیان، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، دام، طیور، شیلات و صنایع وابسته دانش بنیان، فناوری های نوین در حوزه زمین آماری و فرآوری در کشاورزی هستند.

اهدای جوایز به ایده های برتر، پذیرش ایده های برتر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز، سخنرانی و کارگاه آموزشی با ارائه گواهی و بازدید صنعتی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

کلیه دانشجویان و علاقه مندان رشته های مرتبط، شرکت های فناور و دانش بنیان، صاحبان فناوری و سرمایه گذاری، مخترعان، مبتکران، نخبگان و سایر علاقه مندان به حوزه کشاورزی و صنایع وابسته مخاطبین این رویداد هستند.

این رویداد دوشنبه 9 بهمن ماه برگزار می شود و مهلت ارسال ایده ها تا 30 دی ماه خواهد بود. علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی http://forjeh.rscu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۲۷/۱۰/۱۴۰۲   بازدید: ۴۴
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
رویداد ایده محور کشاورزی دانش بنیان برگزار می شود  خبر آنلاین