دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز
 
رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی قطب 10 کشور در این دانشگاه خبر داد.
جزئیات برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: المپیاد علمی دانشجویی سالانه با هدف شناسایی و رقابت میان دانشجویان بااستعداد و برتر در سطح کشور برگزار می شود تا دانشجویان دارای معدل بالا و ممتاز دانشگاه ها بتوانند از این طریق به دوره تحصیلات تکمیلی مقطع ارشد راه پیدا کنند و مدرک شرکت در المپیاد علمی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه المپیاد علمی دانشجویی به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود، افزود: داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام در المپیاد نیمه نهایی غیرمتمرکز می توانند به مسئولان کمیته های هر رشته در دانشگاه که در سایت دانشگاه معرفی شده اند، مراجعه کنند.

رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان سال سوم و چهارم دارای شرایط شرکت در این آزمون باید تا 31 شهریورماه سال آینده فارغ التحصیل شوند.

حویزی با اشاره به رشته های این المپیاد عنوان کرد: این آزمون در رشته های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیایی، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی متالوژی و مواد، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی، سلول های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.

وی گفت: رشته تحصیلی داوطلبان شرکت کننده باید متناسب با رشته های اعلام شده باشد.

حویزی با بیان اینکه این آزمون فقط به صورت تشریحی برگزار می شود، گفت: ارائه مدارک شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، یک عدد عکس رنگی، گواهی اشتغال به تحصیل، آدرس ایمیل و شماره موبایل شخص داوطلب در زمان ثبت نام الزامی است.

رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: آزمون نیمه نهایی غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی در فروردین ماه 1403 با رقابت دانشجویان دانشگاه های قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۳۹ - ۲۷/۱۰/۱۴۰۲   بازدید: ۵۰
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز  بسیج نیوز
برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز  باشگاه خبرنگاران جوان
برگزاری المپیاد علمی قطب 10 کشور به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز  خبرگزاری صدا و سیما