دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

9 دی ماه؛ روزی پر افتخار برای مردم انقلابی است
 
دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه ای، با گرامیداشت روز 9 دی ماه اعلام کرد: جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، با محکوم کردن توطئه های فتنه گران و استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان نظام و ایران اسلامی اعلام می دارد و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های ...
9 دی ماه؛ روزی پر افتخار برای مردم انقلابی است به گزارش ایسنا، در بیانیه دانشگاه شهید چمران اهواز آمده است:

"بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

حماسه نهم دی ماه؛ روز بصیرت ایرانیان و یادآور روزی پر افتخار برای مردم انقلابی در دفاع از ارزش های نظام اسلامی و شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های ولایت مدار متجلی شد.

مردم با بصیرت ایران، با تاسی از فرهنگ عاشورایی، حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی و ارزشهای شهدای انقلاب به جهانیان نشان داد.

حماسه 9 دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته کرد و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش های آن را به نمایش گذاشت.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت ها و بصیرت بی نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می کند و با محکوم کردن توطئه های فتنه گران و استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان نظام و ایران اسلامی اعلام می دارد و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهد بست و در راه تحقق این اهداف عزم و اراده ای راسخ و ثابت قدم خواهد داشت.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم."

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۱۲ - ۰۹/۱۰/۱۴۰۲   بازدید: ۵۴