دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور 12 شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی
 
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 12 شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.
حضور 12 شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دکتر مهدی کردزنگنه با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه از روز گذشته در محل نمایشگاه های بین الملل اهواز، گفت: غرفه دانشگاه با مشارکت برخی شرکت های این مرکز، در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان برپا شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این شرکت ها در حوزه های مختلف از جمله «تجهیزات پیشرفته»، «برق و الکترونیک»، «صنایع فرهنگی و خلاق»، «کشاورزی» و... فعالیت دارند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یکی از مزایای حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه، معرفی محصولات به شرکت ها، صنایع و بازدیدکنندگان است.

کردزنگنه درباره وضعیت شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گفت: خوشبختانه فعالیت شرکت های مستقر در مرکز رشد نشان می دهد که این شرکت ها توانسته اند در زمینه کسب و کار و تولید به موفقیت برسند.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان، تا اول دی ماه امسال برپا است و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 17 بعداز ظهر از غرفه های مختلف این نمایشگاه، دیدن کنند.

در این دوره از نمایشگاه، 35 سازمان، نهاد دولتی و دانشگاهی و شرکت های خصوصی حضور دارند. همچنین 30 شرکت دانش بنیان و فناور در بخش فن بازار، دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان، از چهار محصول فناور و دانش بنیان و بیش از 10 عنوان کتاب پژوهشی در حوزه تاریخ و میراث استان خوزستان رونمایی می شود.

دستاوردهای پژوهشی و فناوری سازمان ها، دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان، مجموعا در 66 غرفه ارائه می شوند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۳۰/۰۹/۱۴۰۲   بازدید: ۴۴
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
معرفی 8 طرح محققان دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی  ایسنا