دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقابت بیش از 71 هزار داوطلب خوزستانی در نوبت اول آزمون سراسری
 
خوزنا : دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از رقابت 71 هزار و 649 داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال 1403 در استان خوزستان خبر داد.

دکتر رحیم پیغان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این آزمون صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه هم زمان با سراسر کشور در 47 حوزه استان خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه های «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی»، «هنر»، «زبان خارجه» و «علوم تجربی» به رقابت با یکدیگر می پردازند. از مجموع 71 هزار و 649 نفر 46 هزار و 743 نفر دختر و 24 هزار و 906 نفر پسر هستند.

پیغان گفت: در این دوره، آزمون گروه های «علوم انسانی» با حضور 27 هزار و 425 داوطلب و «علوم ریاضی و فنی» با حضور پنج هزار و 897 داوطلب صبح روز پنج شنبه، آزمون گروه های «هنر» با حضور یک هزار و 967 داوطلب و «زبان خارجه» با حضور چهار هزار و 72 داوطلب عصر روز پنج شنبه و آزمون گروه «علوم تجربی» با حضور 32 هزار و 228 داوطلب صبح روز جمعه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این دانشگاه در آزمون سراسری امسال میزبان 10 هزار و 122 داوطلب است که از این تعداد پنج هزار و 668 نفر دختر و چهار هزار و 454 نفر پسر هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشکده های «علوم»، «کشاورزی»، «مهندسی»، «اقتصاد و علوم اجتماعی»، «ادبیات و علوم انسانی»، «علوم تربیتی و روان شناسی» و «الهیات و معارف اسلامی» میزبان این داوطلبان خواهند بود.
منبع خبر:
خوزنا
   تاریخ: ۱۷:۰۳ - ۰۳/۰۲/۱۴۰۳   بازدید: ۱۱
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
رقابت بیش از 71 هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری 1403  خبرگزاری صدا و سیما