دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت انتخابات پیش رو
 
بسیج کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه ای از خوزستانی ها با دعوت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات، ویژگی های فرد اصلح برای انتخاب را تشریح کرد.
بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت انتخابات پیش رو به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: با نزدیک شدن به روز 11 اسفندماه و به ویژه با شروع ایام تبلیغات نامزدهای نمایندگی هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگانی از تمامی جناح های سیاسی و فکری کشور، شور انتخابات بیشتر شده و در این هفته به اوج خود خواهد رسید. انتظار همه از ملت ایران، به ویژه از خوزستانی های قهرمان این است که در این هفته برنامه های نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بررسی کرده و افراد اصلح را با توجه به گرایش های متنوع سیاسی خود انتخاب کنند.

همه ما وظیفه داریم که همدیگر را به خلق این حماسه پرشور و ماندگار دعوت کرده و در یافتن افراد اصلح کمک کنیم.

حضور در انتخابات حقی است که در صورت کوچک شمردن یا کم بها دادن به آن موجب نادیده انگاشتن ملت از طرف افرادی که جلوه، نمود و همراهی مردم را جهت بازسازی و سرافرازی ایران نمی خواهند، می شود.

ان شاءالله با دعای خیر شهیدان بتوانیم در این آزمون حساس و تاریخی، سربلند بیرون بیاییم. بسیج کارکنان ضمن دعوت همگان، مخصوصا دانشگاهیان عزیز به حضور حماسی و انقلابی و انتخاب نماینده اصلح، بخشی از ویژگی های فرد اصلح را این گونه معرفی می کند:

فرد اصلح، فردی انقلابی، گوش به فرمان رهبر، دلسوز به کشور، داشتن تخصص در یک زمینه مورد نیاز کشور، دشمن شناس، دارای روحیه خدمت گزاری، دارای دانش و اطلاعات کافی در امر قانونگذاری، آشنا به چگونگی نظارت بر قوه مجریه(نه اینکه بجای نظارت، با دخالت در قوه مجریه به سهم خواهی بپردازد)، آشنا به درد محرومان، همیشه یکرنگ، مردم دار، پاکدست، فسادستیز، بدور از شعارزدگی و دادن وعده های خارج از حوزه مسئولیت خویش، بدور از دادن وعده های غیر عملی و دلسوز به نظام و جامعه باشد.

بسیج کارکنان دانشگاه اهمیت مجلس خبرگان رهبری را خیلی زیاد و حیاتی می داند و از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان عزیز اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان شریف و پرتلاش دعوت می کند که در انتخاب اصلح از بین نامزدهای خبرگان نیز حداکثر تلاش و دقت خود را مبذول بفرمایند.

به امید خلق حماسه ای ماندگار در 11 اسفند در پای صندوق های رأی.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۷:۵۵ - ۰۷/۱۲/۱۴۰۲   بازدید: ۳۰