دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامعه، به خصوص جامعه دانشگاهی به دیدار با جانبازان و ایثارگران نیاز دارد
 
به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، دانشگاهیان شهید چمران اهواز با جانبازان بیمارستان بوستان اهواز دیدارکردند.
جامعه، به خصوص جامعه دانشگاهی به دیدار با جانبازان و ایثارگران نیاز داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، دکتر دهنوی، مدیر اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه در این دیدار که امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه برگزار شد، گفت: جامعه به خصوص جامعه دانشگاهی به دیدار با جانبازان و ایثارگران نیاز دارد تا از دیدار با این عزیزان بهره مند شده و انرژی لازم برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید و درخور شأن این عزیزان از آن ها قدردانی شود، خاطرنشان کرد:

جانبازان و همسران آنان که صبورانه در دوران دفاع مقدس پای آرمان های انقلاب اسلامی مانده اند بهترین الگو برای ما هستند و باید بر مقامشان ارج نهاده شود.

مدیر اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت:

از صبر و تحمل جانبازان، ایثارگران و آزادگان درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می گیریم و لازم است راویان این رشادت ها به جامعه باشیم تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عیدیان، بیان کرد:

جانبازان نماد غیرت، ولایت مداری و ایثار هستند و و روز جانباز به نام مبارک حضرت العباس (ع) مزین شده است. جانبازان در دوران هشت ساله دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند تا شاهد ایران مقتدر امروز باشیم.

دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، ایثار و ازخودگذشتگی شما را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

در پایان جانبازان حاضر در مراسم، پرچم متبرک مرقد حضرت ابالفضل (ع) که از طرف نهاد رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز به این جمع آورده شده بود را زیارت کردند و سپس با اهدا لوح سپاس و اهداء گل و شیرینی از جانبازان سرافراز تقدیر شد.
گفتنی است این مراسم به همت اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز، دفتر نهاد مقام مظعم رهبری در دانشگاه و هیئت محبان اهل بیت این دانشگاه برگزار شد.
منبع خبر:
بسیج نیوز
   تاریخ: ۱۸:۵۶ - ۲۷/۱۱/۱۴۰۲   بازدید: ۳۰