دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر در خوزستان برپا می شود
 
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای پاسداشت هنر انقلابی و توسعه گفتمان هنر انقلابی جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر در خوزستان برپا می شود.
جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر در خوزستان برپا می شود
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای پاسداشت هنر انقلابی و توسعه گفتمان هنر انقلابی جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر در خوزستان برپا می شود. - اخبار استانها -
فرشاد کرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، افزود: هنر یکی از زبان های موثر در توسعه فرهنگی و گفتمان سازی است و در این راستا تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال توسعه ارزش های انقلابی هستیم، گفت: بدون شک این ایام یکی از مهم ترین ایام برای شناساندن و تبلیغ برای آرمان های امام و انقلاب اسلامی است. یکی از اتفاقات بزرگ تاریخ که استقلال کشور را فراهم کرده قطعا تلاش برای گرامی داشت این ایام حائز اهمیت بسیار است.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر خوزستان فردا در مسجد شهدا دانشگاه افتتاح می شود.

به گفته کرمی، این جشنواره تا 21 بهمن ماه در محل نگارخانه معاونت فرهنگی برقرار است و در این جشنواره آثار فاخر 15 هنرمند در قالب بیش از 50 اثر به نمایش گذاشته می شود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۵:۴۹ - ۱۰/۱۱/۱۴۰۲   بازدید: ۴۸