دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پذیرش 40 درصدی ارشد بدون آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز
 
رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون و استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه در بهمن ماه خبر داد.
پذیرش 40 درصدی ارشد بدون آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالانه به صورت متوسط 300 دانشجو در عضویت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز هستند؛ البته آمار سال تحصیلی 1403-1402 هنوز تکمیل نشده است و فعلا در حال جمع آوری آمار دانشجویان استعدادهای درخشان از دانشکده ها هستیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به شیوه بدون آزمون (استعدادهای درخشان) نسبت به سال های گذشته، افزود: در دانشگاه شهید چمران اهواز در دوره کارشناسی ارشد 40 درصد ظرفیت پذیرش روزانه به صورت بدون آزمون و از طریق استعدادهای درخشان انجام می شود.

رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در دوره دکتری تخصصی نیز براساس ظرفیتی که گروه های آموزشی اعلام می کنند و با توجه به ظرفیت سالانه تا 20 درصد می توان به این شیوه دانشجو پذیرفت.

حویزی در خصوص زمان انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون گفت: شرایط پذیرش بدون آزمون یا استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PHD) بهمن ماه از طریق سایت رسمی دانشگاه اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۵۸ - ۲۳/۱۰/۱۴۰۲   بازدید: ۳۹