دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پردیس های علم و فناوری، زمینه ساز حل چالش های اجتماعی و صنعتی
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با ایجاد پردیس علم و فناوری، زیرساخت های لازم برای گام های بلند اقتصادی و حل چالش های بیکاری و مسائل اجتماعی و صنعت، فراهم می شود.
پردیس های علم و فناوری، زمینه ساز حل چالش های اجتماعی و صنعتی دکتر علی محمد آخوندعلی در حاشیه افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان که امروز (29 آذرماه) در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز سال گذشته سنگ بنای پردیس علم و فناوری دانشگاه را گذاشت و به این منظور، تیم های تخصصی متشکل از اساتید دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در قالب 30 گروه تخصصی، در حال ایجاد مقدمات متدولوژی ورود به عرصه پژوهش های کاربردی و پرکردن خلاء میان دانشگاه و صنعت هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پردیس مستقل علم و فناوری دانشگاهی به عنوان اولین پردیس در کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز در حال ایجاد و مجوز قطعی آن در حال صادر شدن است و موافقت مقدماتی و اصولی آن نیز انجام شده است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پایه همه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، دانشگاه مادر بوده است. با ایجاد پردیس علم و فناوری، زیرساخت های لازم برای گام های بلند اقتصادی و حل چالش های بیکاری و مسائل اجتماعی و صنعت، فراهم می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۱۲ - ۲۹/۰۹/۱۴۰۲   بازدید: ۴۵